Поиск по сайту

Шрі-ланка за 5 днів. ч.3: Кахаватта-Ратнапура-Канді

Автор  Дмитро Стаховський
Шрі-ланка за 5 днів. ч.3: Кахаватта-Ратнапура-Канді фото автора

За 5 днів ми проїхали на скутері 850 км по маршруту: Унаватуна-Канді-Нувара Елія-Хамбантота-парк Бундала-Тангаллє-Матара

Наступного дня, почухавши потилицю, ми вирішили поберегти свої сідаліща, адже в перший день ми проїхали близько 170 кілометрів. Таким чином, добре відчули, що порада папірєдніків про те, що не варто планувати більше 100 мотокілометрів на день була цілком доречною.

Продовження. Початок читайте у матеріалах:Шрі-Ланка за 5 днів. ч.1: Галле-Унаватуна,

Шрі-Ланка за 5 днів. ч.2: Коггала-Деніяйя-Кахаватта

Отже, ДЕНЬ 2

Отже, на 2-й день ми змінили маршрут. Замість знову підніматися в гори, на Нувару Елію, ми вирушили одразу на Канді. Рівнинною дорогою, ми зробили гак  через Ратнапуру, Авіссавеллу та Кегаллу - до Канді було близько 150 км, немало, але їхати було значно легше. Отже, вже після обіду ми були у давній столиці Шрі-ланки.

Ближче до Канді дорога оживилася: з'явилися численні крамниці традиційної кераміки, галантереї, дорогою ішли "домашні" слони.

Пару разів спинившись біля магазинчиків, ми зрозуміли, що дивитися немає на що і рушили далі. Під'їзд до міста був закрученим - дорога піднімалася вгору, рух тут був уповільнений, отже довелося покоптитися у кільватері вантажівок.

Аж раптом ми опинилися у місті, у самісінькому центрі. Але це зрозуміли не одразу. Їхали широкою людною вулицею, а коли вже треба було з'ясувати диспозицію, стали в якомусь апендиксі. Поруч стояв тукер.

Щойно ми розчехлили мапи і довідники, тукер чемно попросив змінити місце стоянки. Ми відказали, що тут лише на кілька хвилин, і за ці кілька хвилин над нами вже стояли з півдесятка тукерів, показуючи на мапі, куди нам їхати.

Вдало з'ясувавши, що не всі тукери мудаки, що ганяються за туристами і не дають їм пройти, ми рушили в пошуках хостелу. Власне, ми знали, що гести треба шукати в приватному секторі біля озера.

Надзвичайно швидко доїхали до ставка, що знаходиться в самому центрі міста. Ставок треба об'їхати праворуч і біля підніжжя гори видивлятися вулочки, що йдуть від ставка угору. Вулочок там з півдестяка, на кількох із них є гестхауси. Ми пішли по порядку.  Одним з перших трапився нам Pink House. Та ми не ідентифікували його як гест, відправилися далі.

Знайшли пару хостелів, ціни були аж захмарні - до 4-5 тисяч рупій за кімнату. Тут я ще раз порився у своїх "довідниках", звичайних роздруківках, де раптом знайшов... той самий Pink House.

Ми одразу вернулися туди, поцікавилися що до чого. Вартість кімнати на двох на ніч складає... аж 7 доларів. Кімнатки тут як правило досить обшарпані, але я одразу оцінив затишок дому, внутрішнього подвір'я і гостинність хазяйки.

Судячи з усіх його відвідувачів, з якими ми устигли познайомитися, європейці-бекпекери його знають і люблять.

Ось адреса Pink House: Kandy, South Kandy Lake, 15 Saranankara Rd, Pink House, тел: +94 8 777 809173

Знайти дуже просто: їхати набережною, що проходить південним берегом озера, від набережної друга чи третя вуличка на південь, здіймається нагору. Ліворуч побачите рожевий вхід і назву. Раптом якщо там буде все зайнято, підніміться вище вуличкою, ліворуч, буквально над Pink House є ще один гестхаус.

Поки дружина в кімнаті розбирала речі, я оцінив ще одну, геть не звичну особливість цього гестхауса. Я буквально тишком вернувся до кімнати, узяв однією рукою дружину, другою фотик і потягнув Тетяну у дворик. Там вона просто розкрила рота - усіх дахи були обсиджені мавпами. Макаки були скромні й лякливі, але вони сиділи й чекали.

Виявилося, стайка макаків регулярно приходила сюди почастуватися рисом. Ми власне у такій близькості ще не спостерігали далеких родичів. Ми їх попідгодували, якщо не злякати, вони беруть їжу з рук, найменш лякливі з них, власне - найбільш нахабні - самці, буквально видирали їжу з лап співплемінників.

Ми теж були голодні, і вже за півгодини хазяйки (я їх на кухні було аж три) погодували нас. Обід був тадиційним - рис із каррі. В якості каррі була курка, кокосова стружка і щось фруктово-овочеве... Ми довго думали. що це - чи то манго, чи папайя, чи взагалі якийсь гарбуз. Спитали в жінки, яка нам то все приносила, але англійською не розуміла. Ми тикали пальцем у той овоч і питали: "Папайя?"

Після чого вона принесла нам свіжу папайю на окремій тарілці :)).

Мабуть, оте гостре, то було манго... :). Запивши гостре манго солодким чаєм з молоком, ми почалапали до міста.

Канді

Канді - то виявилося велике місто з народонаселенням аж у 100 тисяч. Хоч і здається, що місто знаходить досить високо у горах, исота його над рівнем моря лише 488 метрів.

Канді перекладається як "гора", а місцева назва Маха Нувара - Велике місто.

У 14 столітті його заснував король Вікрамабаху III, а в 16-му тут з'явилася столиця сингальців, які тікали в гори від завойовників-португальців. Лише у 1815 році місто було захоплене - вже англійцями.

Центр міста вінчає рукотворне озеро, а центр озера - малесенький острівець, на якому знаходиться Літній королівський палац. Там колись був гарєм. Не рвіться туди, тепер його нема :) - в часи англійської колонії колонізатори полюбили на цим ставку кататися на човнах, може, й не лише на човнах :))

Найголовніша святиня Канді - Далада Малигава, Храм Священного Зуба Будди. З 311 року, коли Зуб з'явився на острові у волоссі принцеси Хемамали, реліквія стала символом суверенітету. Державною столицею вважалося місто, де знаходився Зуб Будди.

Коли у 1590 році Зуб потрапив до Канді, король Віламаладармасурія I побудував храм на території королівського палацу, де й розмістили реліквію.

Пізніше король Нарендрасинха побудував новий, двоповерховий храм, котрий зараз зветься Внутрішнім храмом.

У години служби двері храму відчинені й можна здалека побачити реліквію, яка після перенесення столиці до Коломбо (це було за часів англійської колонії) лишилася у Канді.

Тепер щороку, перед повнею серпня Зуб виносять на загальне споглядання. У параді, що проходить у середмісті, беруть участь музики й акробати, слони й танцюристи. Сам не бачив, але в рекламних матеріалах свято виглядає не гірше за карнавал в Ріо.

Крім частинки Будди у храмі чимало й інших важливих реліквій. Приміром, у бібліотеці храму зберігаються мунаскрипти, написані на пальмових листях.

Є також маленькі статуетки Будди із цільного смарагда, з гірського кришталя, нефриту і золота.

Знайти храм святого зуба зовсім не складно. По суті, це єдиний історичний об'єкт, що виділяється у середмісті. Він стоїть біля озера, і найкраще його видно власне з боку озера. Від центральної вулиці його можна і не помітити, але він там є :)

Ми якийсь час тинялися центром у пошуках чогось, вже навіть важко згадати. Тут стільки туристів і такий хаос, що одразу забуваєш чого суюди припхався. Затемна ми надибали готель Queens, шикарний англійський колоніальний готель. Він і зараз виглядає наче сто років тому. Звісно, тут повно європейців усередині й навколо.

Пройшлися ринком, де продають пелюстки лотосів. Ми спершу не розуміли, що відбувається: натовпи місцевих купують лотоси і, зливаючись в один потік з туристами, заходять у якусь браму, яку контролюють чи то поліцейські, чи то охоронці. При чому вхід у браму роздільний для чоловіків і жінок.

Вирішили і ми, хоч і не знали толком куди. Мене не впустили, я був у шортах. Кажуть, потрібні штани. Потроху усе прояснювалося. Поруч якісь місцеві продавали хустки, мені вдалося орендувати одну величезну, її довелося нап'яти акі спідницю. Тоді ми пройшли крізь чарівну браму й потрапили у сад палацу, яким до храму стікалися потоки людей зі свічками і лотосами.

Все виглядало наче зачароване, ми пірнули в один із цих потоків і поволі відправилися у напрямку до Святого Зубу. Виявляється, щовечора у Храмі проходить якась церемонія, туди завжди йдуть із лотосами.

Ми уперше були в буддійському храмі і що саме відбувалося того вечора, так до кінця й не дізналися.

Просто йшли за течією. Спершу потік привів нас до каси, де з туристів здирають по дві тисячі рупій. Потім - до пункту здачі взуття, де потім також довелося поділитися збереженнями.

Зайшли до храму. Там було повно люду, головними були ланкійські морські офіцери, над ними здійснювали невідомі обряди. Решта простору була забита місцевими і туристами.

Палац з храмом виглядали ефектно у вогнях свічок, ми приєднувалися вже всередині то до одного людського потоку, то до іншого, всі вони вели в окремі приміщення до різних реліквій.

Після споглядання ми таки вирішили вернутися наступного дня, аби покраще роздивитися саму архітектуру.

Продовження буде

Реклама в Интернет

фотогалереи

Самые страшные тыквы. ФОТО
Отличный подарочек на Хелоуин - скульптура из тыквы ...
Марокко у вас дома. ФОТО
Марокканский стиль в интерьере – это полная экзотика вашего дома ...
Сказочное свинство от Лебедева. ФОТО
Шесть дизайнеров поиздевались над любимой свиньей ...
Исчезающая Амазония. ФОТО
Леса Амазонии составляют треть мировых запасов леса ...
Испания - на рогах. ФОТО
В испанской Памплоне закончился самый большой праздник года ...

рейтинги

Ванкувер - лучший город в мире. ФОТО
Уже пять лет подряд самый большой город Британской Колумбии (Канада) удерживает перв...
Голый Киев: нудистские пляжи столицы
Для тех, кто хочет отдохнуть от всех атрибутов «цивилизованной» жизни, включая плавк...
Храмы мира: ТОП-10 самых удивительных. ФОТО
Самые святые и вместе с тем - самые удивительные места в мире - это храмы разных религи...
Самые опасные курорты мира. Рейтинг
Рейтинг самых опасных для жизни, здоровья и имущества курортов планеты ...
10 худших аэропортов мира. Рейтинг
10 аэропортов, которые оказались наихудшими в мире. Киев - на пятом месте ...

Последние

В Мигию: к древним порогам, бурным водам и рафтингу
В старинное село Мигия (или Мигея) прежде всего едут рафтингисты, альпинисты и… учены...
Календар Pirelli 2015: фетиш, ретро, латекс. ФОТО
Знаменитий календар на 2015 рік шанувальники запам'ятають як один з найбільш сміливих. ...
Симферополь: город «Белая мечеть»
Татары называют этот город «Белая мечеть», для нас он - Симферополь. Обычно этот город...
Октоберфест - 2013: у Мюнхені випили майже 7 мільйонів літрів пива. ФОТО
Під час 180-го пивного фестивалю було лише 7,5 тисяч звернень до лікаря і 2 тисячі виклик...
Найкрутіший позадорожник для британських фермерів. ФОТО
Land Rover Defender - відмінний джип, добре відомий своїми ходовими якостями. Але їхати в остан...

Свежие предложения

Дві європейські столиці, гарячі термальні купальні та
Грандиозное путешествие по Испании с Мандруй Дешевше -

влажность:

давление:

ветер:

Активный отдых. Активные туры. Каталог туристических сайтов.